ケータリングサービスのご案内

Order & Contact

ケータリングサービスへのご注文、ご質問等はお気軽にお問い合わせください。

tel 03-5432-7505(平日11時〜18時まで受付)

mailメールは、24時間受付。

お問い合わせはこちら >>

配達・出張地域

港区、中央区、千代田区、渋谷区、目黒区、品川区、世田谷区、新宿区
※上記を除く東京23区・他の地域は別途ご相談ください。

お問い合わせはこちら >>

How to Order ご注文方法について

  • コースメニュー注文ガイド
  • 単品メニュー注文ガイド

パーティーコース注文ガイド

ENGLISH

ご注文はお電話にて承ります。
ご予算、ご利用人数等各種ご要望に応じたご提案を
させて頂きますので、お気軽にお問合わせください。

受付時間
平日 午前11時〜午後6時
ご利用日の7日前まで承ります。
*但し、ご予約がいっぱいになりましたら受付をストップさせていただく場合がございます。予めご了承ください。
ケータリングサービス地域
港区、中央区、千代田区、渋谷区、目黒区、品川区、世田谷区、新宿区
* 他の地域については別途ご相談ください
ケータリングサービス料金
配送料及び撤収費として合計金額(税抜)の 10% を別途頂戴しております。
* ケータリングサービス費には下記を含みます。
(フードセッティング料、ドリンク冷却及びバーカウンターセッティング料、テーブルクロスレンタル料、駐車料金)
配達時間
午前11時から午後9時まで (土日祝日も承ります)
* 時間外の場合、別途手数料として10%を頂戴しております。
ミニマムオーダー
90,000円 (税込み 97,200円) からご注文を承っております。
* ミニマムオーダーの価格は、“お料理 + お飲み物”の合計金額となります。
キャンセル料金

ご注文内容の変更、キャンセルは、ご利用日の7日前までお受けいたします。
それ以降の変更につきましては、変更・キャンセル料を頂く場合がございます。
*野外でのご利用、悪天候時のキャンセルの場合も適用となります。

料金は以下の通りとなります。

  • ご利用予定日の7日前・・・お見積金額の30%
  • ご利用予定日の3日前・・・お見積金額の50%
  • ご利用予定日の前日、当日・・・お見積金額の100%
お支払い方法
当日、現金 または アメリカン・エキスプレスのカードがご利用いただけます。
その他のお支払い方法をご希望の場合、直接お問合せください。
American Express

Order & Contact

ケータリングサービスへのご注文、ご質問等は
お気軽にお問い合わせください。
メールは、24時間受付   お問い合わせはこちら >>

TEL:03-5432-7505(平日11時〜18時まで受付)

↑このページの先頭に戻る

Catering Party Menu  Guide To Service

日本語

Order Hours
Monday through Friday 11:00 - 18:00
Orders are accepted by 7 days prior to the function date.
*Some items and services may be available from 16:00 2 days prior to the function date depending on the reservation situation. Please consult with us.
Catering Service Area
Minato-ku, Chuo-ku, Chiyoda-ku, Shibuya-ku, Meguro-ku, Shinagawa-ku, Setagaya-ku, Shinjuku-ku
*Please consult with us for areas other than above.
Catering Service Fee
Please be advised that 10% of the total amount (excluding tax) will be added to the invoice as delivery and processing fee
* Catering Service Fee includes food setting, beverages cooling, bar counter setting, table cloths, parking fee.
Delivery Hours
11:00 - 21:00
Services are available on weekends and holidays as well.
*For hours other than above, 10% of the total amount will be added to the invoice.
Minimum Order
90,000 yen(including tax 97,200 syen)
*Price for food & drink.
Cancellation Policy

Requests for change in the order or cancellation are accepted by 7 days prior to the function date.
Any request that is placed afterwards will be subject to arrangement / cancellation fee as follows.
*Applicable to cancellations due to outdoor conditions such as bad weather.

  • 7 days before the function date・・・30% of the invoice amount
  • 3 days before the function date ・・・50% of the invoice amount
  • 1 day before / the day of the function date・・・100% of the invoice amount
Payment method
Please make the payment in cash or by American Express card on the function date.
For other payment methods, please consult with us.
American Express

Order & Contact

Phone 03.5432.7505(Monday through Friday 11:00 – 18:00)
E-mail catering@deandeluca.co.jp    CONTACT >>

↑このページの先頭に戻る